هميشه پيشم بموني...
 
عاشقانه
چهار شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : آتيش پاره       

این منم که از تو میخوام همیشه پیشم بمونی


توی دنیا تو رو دارم میدونم که خوب میدونی


میدونستم عاشق ترینی واسه این دل به تو دادم


اگه می بینی می خندم تو بهونمی که شادم


اگه رفتی و شنیدی من هنوز زنده هستم


باورت نشه یه وقتی دل به یه غریبه بستم


آخه با یاد تو زندم آخه با یاد تو شادم


اینو من همیشه گفتم واسه این دل به تو دادم


اگه حرف از رفتنت شد فکر نکن که ناامیدم


فکر نکن همنفس من خواب رفتنت رو دیدم


واسه این بود که بدونی حتی با یادت میمونم


واست این ترانه های ای که بی تو رو میخونم


این منم که با حضورت تو شبای بی قراری


اونجا که همیشه میخوای سر رو شونه هام بذاری


از خدا میخوام که دیگه حرفی از رفتن نباشه



هر چی عشق پاکه اینجا تو قلب من و تو جاشه 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس aroosakeman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 2654
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1